قفسه بندی روغن موتور

قفسه بندی روغن موتور خودرو

قفسه بندی روغن موتور خودرو لازم است به گونه ای صورت گیرد که دسترسی به آنها به آسانی انجام شده و تا حد امکان از فضای داخلی مغازه به صورت بهینه استفاده شود. با توجه به تنوع بسیار بالا در قفسه بندی های مورد استفاده برای فروشگاه ها و مغازه های فروش روغن موتور، بهین انبار؛ تولیدکننده قفسه بندی انبار در ادامه به چند مورد از کاربردی ترین قفسه ها در این زمینه اشاره خواهد داشت.

انتخاب بهترین قفسه بندی روغن موتور

تنوع در قفسه های انبار بسیار زیاد بوده و هر یک دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. به همین دلیل لازم است در زمان انتخاب قفسه برای مغازه های فروش روغن موتور اتومبیل به فاکتورهای مختلفی توجه شود که برخی از آنها عبارتند از:

انتخاب قفسه روغن موتور با توجه به تعداد

قبل از انتخاب قفسه لازم است به این سوال جواب دهید که قصد نگهداری از چه تعداد روغن موتور را در مغازه یا فروشگاه دارید؟ آیا مغازه شما عمده فروشی بوده و تعداد روغن موتورها بسیار زیاد می باشد یا یک فروشنده جزئی می باشید و چند ردیف محدود برای نگهداری از روغن موتورها کافیست؟

انتخاب قفسه با توجه به اندازه مغازه

از دیگر مواردی که لازم است در زمان خرید و انتخاب قفسه های روغن موتور به آن توجه کنید، اندازه و شرایط محیطی انبار یا مغازه و فروشگاه می باشد. در فروشگاه های بزرگ یا انبارهای ذخیره سازی روغن موتور خودرو می توان قفسه هایی را انتخاب کرد که در افزایش تعداد طبقات آنها محدودیتی وجود نداشته باشد. در این صورت از فضای داخلی انبار یا مغازه به صورت بهینه استفاده خواهید کرد و شرایط را برای نگهداری تعداد بیشتری از قوطی های روغن فراهم خواهید کرد.

قفسه بندی روغن موتور بر اساس برند

قفسه هایی که برای مغازه فروش روغن موتور خودرو انتخاب می کنید باید به گونه ای باشند که بتوانید آنها را با توجه به برند تولید کننده تقسیم بندی نمود. در این صورت دسترسی به هر روغن موتور با توجه به برند آن آسان خواهد شد و نظم بهتری نیز در محیط ایجاد میشود.

قفسه بندی روغن موتور خودرو

قفسه مناسب روغن موتور خودرو

با توجه به شکل بسته بندی قوطی های روغن موتور و همچنین وزن آنها می توان قفسه های زیر را برای نگهداری از آنها استفاده نمود:

قفسه بندی مشبک

وزن قوطی های روغن موتور نسبتا سنگین بوده و قرار گرفتن تعداد زیادی از آنها در یک ردیف از قفسه باعث میشود تا فشار زیادی به کف قفسه ها وارد شود. به همین دلیل بهتر است از قفسه های فلزی برای این منظور استفاده شود. از جمله قفسه هایی که بتوانند وزن سنگین روغن موتور را تحمل نموده و راندمان مغازه را نیز تا حد مطلوبی افزایش دهد، قفسه های مشبک یا پیچ و مهره ای می باشد. قفسه بندی مشبک دارای بدنه فلزی مقاومی بوده و تعداد طبقات آنها را می توان با توجه به شرایط داخل فروشگاه افزایش داد. علاوه براین، این قفسه ها را می توان به منظور افزایش ایمنی و مقاومت آنها در برابر وزن سنگین کالاها، روی زمین ثابت نمود.

قفسه بندی فروشگاهی

از دیگر قفسه هایی که می توان برای نگهداری از روغن موتور خودرو استفاده نمود، قفسه های فروشگاهی می باشند. این قفسه ها دارای بدنه فلزی و گالوانیزه بوده و قدرت تحمل آنها نسبت به وزن قوطی های روغن موتور متناسب می باشد. از دیگر مزایای انتخاب قفسه بندی فروشگاهی برای قفسه بندی روغن موتور خودرو می توان تنوع بالا در آنها اشاره نمود. به عنوان مثال می توان متناسب با شرایط فروشگاه و مغازه از نوع دیواری خود یک طرفه و دو طرفه استفاده نمود که در هر دو مدل دسترسی به جعبه های روغن موتور خودرو برای مشتری بسیار آسان خواهد بود.

قفسه بندی روغن موتور با باکس پالت

یکی از مهم ترین اصول در قفسه بندی انبار و چیدکان کالاها در آنها، عدم قرار دادن کالا در راهروها می باشد. این کار نه تنها نظم بهتری را در محیط ایجاد می کند، بلکه دسترسی را آسان تر خواهد کرد. البته انجام این کار از نظر اصول ایمنی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در فروشگاه هایی که تعداد قوطی های روغن موتور زیاد می باشد، می توان از باکس پالت برای چیدمان آنها در گوشه های مغازه استفاده نمود. باکس پالت دارای بدنه فلزی بوده و مقاومت آنها برای تحمل وزن سنگین آسان خواهد بود. این باکس ها را می توان در انواع مختلف بدون در و در دار خریداری نمود.

قفسه مناسب روغن موتور خودرو

نکات مهم در قفسه بندی مناسب روغن موتور خودرو

به منظور قفسه بندی بهتر و کاملا برنامه ریزی شده به منظور افزایش رضایتمندی مشتری و ترغیب برای خرید و کمک به فروش بالاتر لازم است چند نکته مهم مد نظر قرار گیرد:

  • قوطی های روغن موتور را با توجه به برند تولید کننده آنها در قفسه ها مرتب کنید. در این صورت نظم بسیار خوبی را در محیط ایجاد می کنید و دسترسی به هر محصول آسان خواهد بود.
  • محصولات مرتبط با روغن موتور را در قفسه های کناری آنها قرار دهید تا مشتری برای خرید آنها ترغیب شود.
  • به منظور نظافت بهتر و راحت تر و شستشوی قفسه ها بهتر است قفسه های فلزی را برای این منظور انتخاب کنید. این قفسه ها از نظر رنگ نیز دارای تنوع بالایی بوده و محیط زیباتر خواهند کرد. علاوه براین، قفسه های فلزی مقاوم بالایی در برابر وزن سنگین بسته بندی های روغن موتور خودرو خواهند داشت.

مشاوره رایگان

کارشناسان بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما مشتری عزیز می باشند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید