جعبه پلاستیکی انبار

جعبه پلاستیکی انبار

جعبه پلاستیکی انبار یا پالت پیچ و مهره که با نام پالت ابزار پلاستیکی نیز شناخته می شود، یکی از کاربردی ترین تجهیزات انبارداری و ظروف نگهداری مواد است که هدف از طراحی و تولید آن، نگهداری از اقلام ریز مانند ابزار آلات و پیچ و مهره است. این جعبه ها در انواع مختلفی از قبیل جعبه های پلاستیکی دیواری و استندی یا ایستاده تولید و عرضه می شوند. در نوع دیواری، جعبه های پلاستیکی پیچ و مهره در ابعاد و اندازه های مختلف بر روی لور پانل های فلزی نصب شده و نظم خوبی را در محیط و انبار ایجاد می کنند. در سایر انواع جعبه های پیچ و مهره، به صورت پایه دار و بدون پایه بر روی هم نصب شده و امکان نصب از بغل نیز در آنها وجود دارد. بهین انبار تولید کننده جعبه های پلاستیکی انبار یا پالت ابزار با قیمت مناسب در سایز و ابعاد متنوع است.

نام کالاجعبه پلاستیکی انبار، پالت ابزار پلاستیکی
جنسمواد پلاستیک درجه یک
رنگقرمز، آبی، زرد و رنگهای سفارشی
قابلیت نصب جاکارتیدارد
قابلیت نصب روی لورپانلدارد
امکان نصب به صورت طبقاتیدارد
نمره (کد)B و C
ارسالجزئی و کلی به سراسر ایران

قیمت جعبه پلاستیکی پیچ و مهره

قیمت جعبه پلاستیکی انبار به نوع و اندازه و ابعاد آن بستگی دارد و همچنین جنس پلاستیک و ضخامت محصول نیز می تواند در قیمت جعبه پلاستیکی پیچ و مهره اثرگذار باشد. پالت های پیچ و مهره شرکت بهین انبار از مواد پلاستیک نو و با ضخامت استاندارد و در رنگهای قرمز، آبی و زرد تولید می شوند و بسیار مقاوم و با کیفیت و به  دلیل خرید از درب کارخانه دارای قیمت رقابتی هستند.

شرح کالاقیمت (ریال)تعداد در بستهقیمت بسته (ریال)
جعبه پلاستیکی B1210.0005010.500.000
جعبه پلاستیکی B1.5265.0005013.250.000
جعبه پلاستیکی B2360.0005018.000.000
جعبه پلاستیکی B3550.0003016.500.000
جعبه پلاستیکی B4870.0001815.660.000
جعبه پلاستیکی B51.070.0001010.700.000
جعبه پلاستیکی B6340.0004013.600.000
جعبه پلاستیکی B7460.0003013.800.000
جعبه پلاستیکی B9870.0002017.400.000
جعبه پلاستیکی B101.060.0001010.600.000
جعبه پلاستیکی c10350.0005017.500.000
جعبه پلاستیکی c20440.0004017.600.000
جعبه پلاستیکی c30710.0001812.780.000
جعبه پلاستیکی c401.050.0001010.500.000
جعبه پلاستیکی c501.250.0001012.500.000

مشخصات و ابعاد جعبه پلاستیکی انبار

پالت های پلاستیکی بهین انبار در دو مدل B و C و در سایزهای استاندارد هر مدل تولید می شوند که از نظر کارایی دارای تفاوتهایی هستند.

جعبه پلاستیکی پایه دار کد B

جعبه ابزارهای پلاستیکی سری B قابلیت چیدمان جعبه ها روی هم با پایه و بدون پایه و نصب از بغل به صورت کشویی دارند و دارای جاکارتی با پوشش تلق هستند. از موارد استفاده این نوع پالت ابزارهای پلاستیکی می توان به فروشگاه‌ها، مراکز پخش، تولیدی ها، انبار محصولات  قطعات، انبار ابزارآلات و انباری منزل اشاره نمود.

مشخصات جعبه های پلاستیکی انبار کد B

جعبه پلاستیکی انبار کد C

جعبه ابزارهای پلاستیکی سری C قابلیت نصب و قرارگیری بدون پایه بر روی هم و نصب روی لور پانل دارند و دارای جاکارتی با پوشش تلق هستند. از موارد استفاده این نوع پالت ابزارهای پلاستیکی می توان به فروشگاه‌ها، مراکز پخش، تولیدی ها، انبار محصولات  قطعات، انبار ابزارآلات و انباری منزل اشاره نمود.

مشخصات جعبه های پلاستیکی انبار کد C

ویژگی های جعبه پلاستیکی انباری

جعبه های پلاستیکی انبار یا پالت ابزار در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و با توجه به ویژگی های در نظر گرفته شده برای آنها، در فروشگاه ها، کارگاه ها، کارخانجات و حتی در منازل مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مجموعه جعبه های پلاستیکی تولید شده در گروه بهین انبار در سری های مختلفی طراحی شده و دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • امکان قرار گیری جعبه ابزار پلاستیکی انباری بدون پایه بر روی هم به صورت طبقاتی
  • امکان نصب و قرارگیری پالت پلاستیکی با پایه بر روی هم با توجه به وزن و نوع محصولات و اقلام موجود در جعبه
  • امکان نصب جاکارتی برای تمام جعبه های پلاستیکی انباری وجود دارد تا دسترسی و شناسایی ابزار و کالاهای موجود در هر یک به آسانی امکان پذیر باشد
  • برخی از انواع جعبه های پلاستیکی پیچ و مهره یا پالت ابزار قابلیت نصب بر روی لورد پانل را دارا می باشند
  • امکان نصب جعبه ها از بغل به یکدیگر و جا به جا شدن کشویی هر یک به منظور جلوگیری از تکان خوردن و بهم ریختگی جعبه ها وجود دارد
  • تنوع در ابعاد و اندازه پالت ابزار و پیچ و مهره بسیار زیاد بوده و با توجه به شرایط محیط و نوع و وزن کالاها می توان گزینه مناسب را انتخاب و خریداری نمود

جعبه پلاستیکی

کاربرد جعبه پلاستیکی انبار

با توجه به ساختار و شکل کلی جعبه های پلاستیکی انبارداری و امکان نصب آنها بر روی هم به صورت طبقاتی یا قرار دادن جعبه ها بر روی لورد پانل، این گروه از اقلام انبار داری در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله کاربردهای جعبه های پلاستیکی انبار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نگهداری و انبار ابزار آلات در کارگاه ها و مغازه های فروش ابزار
  • نگهداری و انبار قطعات یدکی در کارخانجات و فروشگاه ها
  • قرار دادن محصولات مختلف در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها
  • استفاده از جعبه پلاستیکی انبار در داروخانه ها
  • استفاده از پالت پلاستیکی پیچ و مهره در انبار منازل مسکونی

جعبه پلاستیکی پیچ و مهره

طراحی و تولید جعبه پلاستیکی انبار

گروه بهین انبار با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید تجهیزات انبارداری، طراحی و تولید جعبه پلاستیکی انبار در ابعاد و سایزهای مختلف با کیفیت بالا را مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه می دهد. این محصولات همگی با متریال های باکیفیت پلاستیکی و رعایت استانداردها طراحی و تولید شده و تست های متعددی بر روی آنها از نظر میزان استحکام و کارایی انجام شده است. علاوه براین، با توجه به اینکه بهین انبار آرا سازنده جعبه پلاستیکی انبارداری است، لذا می توانید سفارش های خود را به صورت عمده در ابعاد و رنگ های سفارشی ثبت کنید.

خرید پالت پیچ و مهره پلاستیکی انبار

با توجه به تنوع بسیار زیاد در محصولات این مجموعه، کارشناسان بهین انبار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه، آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید جعبه پلاستیکی (پالت ابزار و پالت پیچ و مهره) می باشند. لذا می توانید قبل از خرید پالت پلاستیکی پیچ و مهره از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه از این اطلاعات استفاده کنید. به دلیل استفاده از متریال باکیفیت تمام این جعبه ابزارهای پلاستیکی دارای گارانتی هستند.

سوالات متداول

شرکت بهین انبار تولید کننده جعبه های پلاستیکی پیچ و مهره تیپ B و C در ایران است و همیشه خرید از تولید کننده بهترین انتخاب است. چرا که با حذف واسطه شما با قیمت درب کارخانه خرید می کنید.

جعبه های پلاستیکی کد B دارای پایه های متحرک هستند و این امکان را به مشتری می دهند که در چیدمان روی هم این جعبه ها فاصله ی بین جعبه ها را بیشتر نموده و امکان دسترسی بهتری به محتویات جعبه داشته باشند. ضمنا این نوع جعبه ها با داشتن ریل های نر و ماده روی دیواره های جانبی قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. جعبه های کد C فاقد قابلیتهای فوق بوده و فقط کد C40 و C50 دارای مقسم (دیوایدر) می باشند.

میزان تحمل بار در جعبه های پلاستیکی بسته به نوع کالای انباری، مدل و سایز جعبه ها و حتی نوع چیدمان آنها متفاوت بوده و از 5 کیلوگرم تا حداکثر 40 کیلوگرم متغیر است.

به مشاوره نیاز دارید؟

کارشناسان بخش فروش بهین انبار آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند…

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام و تشکر بابت اطلاعات خوب و مفیدتون
    فرق جعبه های کد B و C در چیست ؟

    پاسخ
    • درود و سپاس فراوان
      جعبه های کد B با داشتن پایه های متحرک این امکان را به مشتری می دهد که در چیدمان روی هم این جعبه ها فاصله ی بین جعبه ها را بیشتر نموده و امکان دسترسی بهتری به محتویات جعبه می دهد ضمنا این نوع جعبه ها با داشتن ریل های نر و ماده روی دیواره های جانبی قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. جعبه های کد C فاقد قابلیتهای فوق بوده و فقط کد C40 و C50 دارای مقسم (دیوایدر) می باشند. کلیه ی جعبه ها دارای جاکارتی و تلق مربوطه می باشند.

      پاسخ
  • محمدرضا صاحفیان
    می 12, 2023 5:32 ب.ظ

    سلام برای انبار کارخانه نیاز به تعداد 100 عدد جعبه داریم در رنگ های مختلف برای دسته بندی. قیمت و شرایط فروش رو لطفا بفرمایید

    پاسخ
  • سلام فروش عمده جعبه انبار دارین؟ ما خودمون فروشنده هستیم در شهرستان و برای تامین کالا قصد همکاری با تولیدکننده های اصلی رو داریم.

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. بله ما به صورت عمده محصولات رو به سراسر ایران ارسال می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن 02634090924 تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش پاسخگوی شما باشند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید